Kizlar bu ay adet dönemim cok uzun uzun sürdü 10 şubat adet oldum ve hala ara ara kanama devam ediyor bazen kanama bazen lekelenme seklinde bunun nedeni ne olabilir ilk defa başıma geldi senelerdir günü gününe adet olan ve max 6 gün sürerdi bu ay neden oldu bilmiyorum acikcasi doktora da gitmeye korkuyorum kist falan olabilir doktor illa alttan mi muayene etmesi gerekiyor acaba bilginiz var mı ultrasonla neden kanama oldugu belli olur mu