bebegimvebenn1 Kızlar ek gıdaya geçeceğiz 2. El buharlı pişirici araştırıyorum Ankara da ikamet ediyorum Araştırmalarıma göre de 3 marka buldum Kiwi, Philips Avent ve yoyko Hiç biri sıfır satış yok varsa da abartı yapmışlar Ne önerirsiniz
dvaasl bebegimvebenn1 en güzeli çelik aparatlar daha temiz geliyor bana Philips özellikle haznesinin belli kısmlarındaki gıda artıkları zor temizleniyor yada çelik buharlı tencereler daha mantıklı
Asyaveannesi04 bebegimvebenn1 Philips wasabi kullandım kızımda temiz kullandık çok memnun kaldım, şimdi 2.bebeğime de kullanacağım hiç kavanoz mama püre vs almadım
seval868_ bebegimvebenn1 bende mamajoo var tabi daha buharlı pişiricisine geçmedik tabii ama güzel bi bakın isterseniz