Gmzce Bebegım 9aylık tavşan dıskerı çıktı sımdıde üst kesıcı dıskerı çıkıyor 1haftadır huzursuz ek gıdada almıyor mızmız sureklı doktora görürdük bogazi kızarık dedı antıbıyorık verdı atesı falan yok
Noname21 Gmzce boğzı kızarıksa veriyorlar artmasın diye birde diş çıkarma ile birleşince daha çok bağışıklık düşüyor Birde boğzı agrır ateşi olmasa da bir doktordan daha fikir alın isterseniz ama ben kulak ve boğz enfeksiyonlarında kuşlanıyorum
tultanhanim Gmzce acil doktoru verdiyse önce polikliniğe gidin oda aynısını derse kullanın. Acilde salgın dönemlerinde direk antibiyotik veriliyor. Uzmanın görmesi daha iyi.
acemianne___ Gmzce oğlumunda boğazı için kızarık dedi antibiyotik yazdı ama bekle dedi hemen verme iştahı giderse yemek yemezse çok keyıfsızse ver dedi , ama ben direk verdim çünkü ağırlaştı yani tahmin etmiştim ağırlaşacağını
Gmzce simseklivekalpli kızarıklık var sadece dedı bızede bende kızarık dıyehemen antıbıyotık kullanmam mı gerekıyor tereddütlü ettım