lamiakus
Persentile göre iyiyse iyidir kilosu ya takmayın bence , benim oğlumda söylediklerinizin yarısını yiyiyor 16 aylık neler yapıyorum ediyorum yok ama gece devam sütü içiyor pınarım, onu kesemiyorum büyük ihtimalle ondan dolayı kilosu çok gece beslenmesini kesmek istiyorum olmuyorda asla iştahlı bir bebek olmadı 3 ay emdi oda zorla