Kızlar bebeğim memeye yeni döndü ,2 aylık olduk. Bir meme ucum diğerne göre daha yoktu, şimdi daha yeni yeni tutmaya başladı ama bu seferde acı oluyor emzrirken. Çenesine bakıyorum, dudaklarına bakıyorum doğru duruyor , neden acıyor anlamadım. Hiperlaktasyonla uğraşıyorum 2 haftadır onunla alakası olabilir mi