6yaş sendromu yaşayanlar ne yaptınız acaba
Nasıl yaklaşmamız gerekiyor Çok çok duygusal oldu herşeye mız mız , ağlıyor. Özellikle okulda. Anasınıfına gidiyor . Arkadaşlarıyla da oynamak istemiyor eskisi gibi, ödevlerine de katılmıyor evde yapıyor ama ödevlerini
Ne zaman geçecek bu😫