birkimsee Evde yaptığınız güzel pasta tarifi, krema, pasta keki tarifi var mı? İçine koyduğunuz malzemeler falan neler? Önerileriniz var mı?
1Dost birkimsee Tam tarifleri aklımda değil ama ben sıvama ve kat aralarına sos niyetine ganaj yapıyorum donunca güzel bi görüntüsü oluyor. En alt katta meyve koymadan önce krema koy meyvelerin suyu akarsa tabanı deler. İkinci katada aynı işlem. Pandispanya veya pasta yenilmeden bir gün/gece beklerse daha güzel oturur tadı. Bide içine çikolata kaplı ufak fıstıklar çok yakışıyor. Ganaj 1 paket kremaya 1 bitter 1 sütlü şeklinde yapıyorum
birkimsee 1Dost dikkate alıcam dediklerinizi teşekkür ederim. Dışarıdan pasta aldığımda o çikolata fıstıklı olanı alırım hep benimde çok hoşuma gidiyor ama öyle fıstık halinde satılan görmedim hiç bizim buralarda dikkatimi çekmedi belkide