34cm baş çevresi ile doğdu bebeğim ama bıngıldak geniş ultrason çekelim dediler ilk çekimde bişey çıkmadı. Şimdi doktor hâlâ geniş diyor nörolojiye yönlendirdi ve tekrar ultrason istedi. Baş çevresi de şu an sanki 40cm olmuş gibi. 10 gün sonra 4aylık oluyoruz artık..
günbatımı gibi gözlerin olması gerek ya hidrosefali olsa mesela, bizimkinin üstten açıklık olmasa da gözünün alt kısmı daha aşağıda daha içeride. Anlamadım umarım hiçbir şey çıkmaz. Aynısını yaşayan var mı ?
Aşırı kusmaları var bi de, çok maalesef..