damlaacar1501 Hanımlar merhaba yeni doğum yaptım ve vajinadan zarlı et parçası çıktı bu neden oluyor ve bu durumu yaşayan var mı? Fotoğraf yükleyemedim
ziyangilbihter damlaacar1501 iyiki yükleyememişsiniz yoksa silinirdi. Bence doğum yaptığınız doktora gidin muayene olun
seyma0661 damlaacar1501 yani lohusalıkta kanamalar oluyor büyük kan parçaları tarzında dökülebiliyor. Ne zaman doğum yaptınız? Böyle bişey olabilir mi
hilalll2 damlaacar1501 çok büyük bi parça değilse normaldir regl kanması gibi kanama olması normal ama yinede tedbir amaçlı bir doktora görün
damlaacar1501 seyma0661 15 ocakta doğum yaptım kanama akıntı vs bitmişti. Dün öyle parça gelince korkuttu
asya358_ damlaacar1501 ben yaşadım canım doktoruma atmıştım kontrole gel demişti gitmiştim çok şükür bir sorun yoktu. 2. Doğum yaptım yine aynı şekilde oldu bu sefer önemsemedim. Ama belki herkeste farklıdır isterseniz bir kadın doğum doktoruna görünün
Slmm2006 damlaacar1501 Bi doktorunuza söyleyin olmazsa. Benim de hastanedeyken sanki parça çıktı gibi olmuştu. Gelen hemşireler uzun süre yattığında kan birikiyor. Ondan öyle oluyor demişti. Amasi siz yine de baktırın bi.
damlaacar1501 Slmm2006 ben doğum yapalı çok oldu kanama vs her şey bitmişti dün parça gelince korktum
123456777 damlaacar1501 kan pıhtısıdır o muhtemelen ama yine de fotoğrafını çekip doktorunuza bi muayene olun. Vajinal doğum mu yaptınız, ve doğumunuz ne zaman oldu