gzaydnlgm_034 merhaba oğlunuz ne kadarlık bilmiyorum ama emziğe alıştırmak için her yolu deneyin ben doğduğu günden itibaren veriyorum bu çabayı ama maalesef almayan bebek almıyor sonrasında ds biz anneleri böyle emzik gibi kullanıyorlar ağzından çıktığı an uykusundan uyanıyor benim kızım da aynı bir hafta sonra 10 aylık olucaz az buz da bir zaman geçmedi ona rağmen , derin uykuya geçemiyor demişsiniz bunun için denemediğim şey kalmadı ama geçmeyince geçmiyorlar hep bir kıpırtı halinde yatakta bir sağa dönüyor bir sola meme ağzından çıkınca artık kendi eliyle yoklayarak buluyor yanımda yattığı için bende bir ara hastalanmıştı kıyamayıp yanımda yatırmaya başlamıştım o zaman bu zaman bıraktıramadım ben ona kıyamadım ama o bana çok güzel kıyıyor 😂evet bunun açlık ve toklukla kesinlikle alakası yok bunu kendilerine huy ediyorlar sadece bağımlılık yaptıkları şey , emsin sütümü alsın çok istemiştim ama hiç böyle bri şey yaşayacağımı düşünmemiştim , 8. Aydan sonra ayrılma kaygısı oluyormuş annesine düşkünlüğü artıyormuş ama bu nereye kadar o çocuğumuza bağlı işte bazı anneler ağladığında müdahale etmeyip bunu alışkanlık haline getirmeden bu şekilde öğretmeye çalışıyorlar bu da bri yol ağladığında onu yaptırabileceğini bildikleri için ama dayanabilene tabiki ne kadar onu bırakabileceksin ki ben yaptığım işe odaklanamam başta zaten aklım hep orada olur , çok bir şey de istemiyoruz aslında mesela mutfakta yemek yaparken önüne mama sandalyesine oyuncak koyuyorum beni izlesin oyalansın diye eline yiyecek bir şeyler veriyorum hiç biri avutmuyor ev işini yaparken yürüteçine koyuyorum onun önünde de oyuncaklar var gözününğn de önündeyim halbuki işimi bitirip alıcam ama koyduğum gibi yine bir huzursuzluk ağlama gerçekten şaşırdım kaldım keşke şöyle yaptım da işe yaradı diyebileceğim bir şey olsa belki telefon Tv veren biri olsaydım bu kadar olmazdı ama asla açmıyorum kendimizde izlemiyoruz varlığını unuttum telefonuma da o uyuduğu esnada bakıyorum , TV izleten annelerin bu durumu yaşadığını düşünmüyorum çünkü o kadar dalgın oluyorlar ki ona karşı çevre umurlarında olmuyor