Egitim arastırma hastanesinde nöroloji doktoruna gittim kanına vitaminlerine baktı sorun yok dedi.kaslarında sorun yok koltuktan iniyor cıkıyır poposunun üstünde ama yürümoyor .babasıda 4 yasında yürümüs genetik olabilir dedi.1 yıl fizik tedavi uygulansın dedi yok beyin emarı cektirebilirsiniz dedi.cok sinirlendim üzüldüm yok arastırılması lazımmıs.yürücek ıns aynı sorunlsrı yasayan var mı hic