has06 bizde hiç ateş olmadı yani kızım hiç ateşlenen bir bebek değildi aşılar da ama bizim ebemiz 3 gün ateş olabilir demişti diye hatırlıyorum. Sizin 4.gün olmuş başka bir belirti de varsa kusma, halsizlik, iştah kaybı gibi bir acile götürün isterseniz içiniz rahat olur.