AryamH Cerazette kullanmaya basladim yaklasik 15 gun oldu. Uc dort gundur leke geliyor kahvemsi 🤷🏼♀️ İlk aydan sonra duzelir mi kullanmaya devam mi etmeliyim ? Kullananlar bakabilir mi? Tesekkurler
Nevsevmom AryamH bu ben 5 aydır kullanıyorum ilk ay kullandıktan sonra adet oldum 10 gün sürdü adet bitti devam ediyosun adet olsan bile hapa devam ettim başka da hiç adet olmadım doğum yapalı 9 gün sonra 9 ay olcak
AryamH Nevsevmom adetimin birinci gunu basladim hapa 8 gun oldum bitti ama adet gunum olmadigi halde leke olunca merak ettim
Nevsevmom AryamH canım eğer adet gibi gelmezse yani ayda bi kere den fazla lekelenirsen bu hapın yan etkisiymiş adette olabilirsin hiç olmayada bilirsin benim gibi ama çok sık lekelenme yaşarsan bırakmalısın bence biraz takip et bakalım geçer inş canım
AryamH Nevsevmom adet gibi degilde bir kereden fazla tabi. Tesekkur ederim hastaneye gidemedgm icin napcagmi bilemedim tedekkur ederim