Tepkileri ayırt edemiyorlar yani kızsan da iyi bişey yaptığını sanıyor gülsen de. O yüzden sırf tepki vermeniz bile hoşuna gittiği için yapmaya devam ediyorlar. Acı çekseniz bile göstermemeniz lazım 0 mimik sadece hayır ısırmanı istemiyorum demen lazım. Bi süre yine yapıyo tepki görmek için ama o istedikleri tepkiyi görmeyince sıradan olay oluyo ve unutuyorlar 😂