prenseskus
zaten tavuk pişirmişken etide yarın yaparız diyip önünü kesmen lazım ki bu kadar yüz bulmasın.
Allah bir şey sorar , ramazan ayının olayını hala anlamıyoruz.
Eti beğenmediyse de sussun diğer şeylerden yesin , bu kadın da oruçlu çocuklarla o kadar uğraşmış bi Allah razı olsun diyim yok , benim tahammülüm yok böyle tiplere.
Bu güne kadar yaptıklarımı yazıyim fikir olsun sana;
İlk gün kayınvalidemdeydik püreli et yapmıştı
2.gün annem yemeği çok yaptım sen uğraşma diyip patlıcan oturtma yolladı
3.gün kayseri yağlaması yaptım
4.gün eşim gün tabağı istedi mutfağa birlikte girdik 4-5 çeşit bir şeyler hazırladık
5.gün tavuk şinitzel
6.gün 2 parça şinitzel kalmıştı onun yanıma fırında hardallı soya soslu karışık sebze yaptım
7.gün köfteli bezelye yaptım
8.gün yine köfteli bezelyeyi yedik
9.gün yani yarın fırında balık yapıcam