Mamak’ta şuan yapım aşamasında metro var ve Abidinpaşadan itibaren trafik çok fazla nüfus da çok ege mahallesi taraflarının. Ben cebeci askeri şehitliğin hemen orada oturuyorum tıp fakültesi 5 dk Dikimevi arabayla 7 8 dakika nispeten Abidinpaşa tarafına göre daha iyi. Düşünürsen balkiraz, saimekadın, şafaktepe, Demirlibahçe mahallelerine bakabilirsiniz.