kagansmomy kagansmomy yoğun bakımda değiliz biz normal odadayız o yüzden babası da ben de yanında kalıyoruz ama yoğun bakımlık olsa muhtemelen bizi yanına almazlardı. geçen hafta perşembe gecesi tıkanır gibi olmaya başladı kusmaları ve gazı arttı, hafif öksürdü ben zaten direkt anladım bi terslik olduğunu çünkü bebeğimin 2 yaşındaki kuzenine iki gün önce rsv tanısı konmuştu, yani ondan kaptı maalesef. ateş hiç olmadı ama 37,5’u gördüğümüzde bile yarım kaşık calpol verdim ben doktorumun önerisiyle. 3, 4 ve 5.günler hastalığın pik yaptığı günlermiş, o günleri atlatırsak rahatlayabileceğimi söylemişti doktorumuz ancak 5.günün gecesinde ciğere indi :( zaten öyle bir hastalıkmış ki arkanı dönsen bi anda kötüleşebilir durum demişti doktor ve öyle de oldu