Gerçek anneler dürüst cevap veriyor muyuz? 😅
🦷 Diş çıkarma: Evde mini dinozor var.
🌙 Uyku gerilemesi: Saat 03.47… Gözler pörtlek.
🥣 Ek gıda reddi: MasterChef jürisi gibi tabağa bakıp “ı ıh” deyip gönderme.
Biz ek gıda reddinden az çekmedik. 5-10 ay arası işkenceydi amaaa o düzeldi de noldu…
Her dönem “bundan zoru yok” dedim sonra daha zoru geldi 🫠
Sence en abartılan dönem hangisi? (Evet evet cesur ol 😏)
A / B / C yaz
+
“En abartılan kesin … çünkü …”
Birbirimize katılmayanlara da cevap veriyoruz, tartışma serbest 😂