acilinbenanneyim ben kızımda çok benzerini yaşıyorum 1 ay olacak.
Acil deki çocuk doktoru önce uyuzabenziyor ama alerjide olabilir ddi bı serum verelim hafifleme olcakmi bakalım dedi serumun içine alerji iğneleri karıştırdılar. Orda baya hafiflemeyw başladı uyuz olsa etki etmezdi alerji bu dedi gönderdi zorla bi krem yazdı. Hiç bı ise yaramadı. Sonra şehir Hastanesi’nde bı cildiyeye götürdük. İsilik gibi bişey olmuş dedi eviniz çok mu aicak kalın giydirme ince penye giydir falan dedi bı losyon 1 krem verdi. Kremi 3 gün, losyon u 1 ay kullanın dedi. Bugün kremin 3. Günüydü tamamen geçmese de hafif de olsa etkisi oldu. Nemlendirin bol bol. Nemlendirmek çok önemliymiş.
Neyin nesi bende bilmiyorum tam olarak Allah rızası için teşhis alırsanız bana da haber verin