bebegimomer ben de günlerdir endişeliyim, vücudunun üst tarafları isilik gibi oldu yüzünde de çıkmaya başladı, kaşı ve kulak arkası da bahsettiğiniz gibi pullanmaya başladı 2doktora götürdüm. Süt alerjisinden şüphelendim burdan okuyup, ama ikisi de bebeği çok beyaz olduğunu söyledi ve cildinin aşırı kuru olduğu için sürekli nemlendirmemi tavsiye etti günde 3kez nemlendirici losyon sürüyorum şimdi, ama yağlamayı düşünüyorum Çünkü losyonlar çok yüksek etki göstermiyor cildi nemlendirmede. Sizinki de bizimki gibi olabilir çünkü aynı şeyleri yaşıyoruz 🤦♀️🤷♀️