sizdenbiriii1 bizim de sessiz reflü var 2.ayda başladı lütfen az ve sık verin benimki içmiyordu sadece uykuds içiyordu diy emecbur uykuda 120 veriyordum ama kesinlikle reflüyü arttırıyor.bizim de kusma yoktu. Şuan 11 aylık olacak hala midesi ağzına geliyor artık mamayı içmeye başladı ama yemek özellikle akşam yemiyor. Aylardır lansor kullanıyoruz çok üzülüyorum ve sürekli üst solunum yolu enfeksiyonu oluyor sık hastalanıyor birkaç gündür ses kısıklığı da başladı o da reflüden galiba okadar çektik ki şu reflüden allahım kimseye yaşatmasın.