matmazelhan İPhone 13 kullanıyorum kızlar güncellemeyi yapıp memnun olan yada olmayan var mı guncellemelımıyım sizceee
eminegzel matmazelhan güncelledim sanki hiçbir şey değişmemiş gibi oldu biraz çekinerek güncellemiştim herkes şarj çabuk bitiyor kasıyor falan diyordu bende her sey aynı kaldı
cakebabe matmazelhan bu sürüm hayalet sürüm değil mi telefonu bozdu bi arkadaşımın ben güncellemiyorum böyle bi sürüm yok yani yanlışlık oluyormuş
rtozturk Ya konudan tamamen alakasız bende forumda konu başlığı açmak istiyorum ama açamadım nasıl açtınız kabul etmiyor bende mi bir problem var
rtozturk Güncelleme de yaptım daha önce happy mom uygulamasında konu açardım bunda olmadı kabul etmiyor arama motoruda çıkmıyor i phonenin son güncellemesini yaptıktan sonra oldu
matmazelhan eminegzel evet ya bende o yüzden güncellemedim çabuk ısınıyormuş bide şarjı falan hemen bıtıyormuş acaba bu sürümü güncellemesek bu şekıl gıder mı zorunda bırakılırmıyız yoksa güncelleme için 😂