Kızlar bebeğim üç buçuk yaşında kızım var kızım son özellikle 1 senedir sürekli bu kaşık mamalar var ya Cicibebe onlardan yemek istiyor ve sadece çorba yemek istiyor delireceğim makarna yapıyorum 2 kaşık alıyor ağzından çıkarıyor bulgur pilavı yapıyorum 2 kaşık alıyor ağzından çıkarıyor önceden böyle bu kadar değil de son zamanlarda artık hiçbir şey yememeye başladı son iki gündür de kusuyor sürekli kusuyor derken bir iki kere kustu böyle geğirerek kusuyor sanki reflüsü varmış gibi üç gündür de kakasını yapmıyor doktora götürdüm bugün kan şekerine bakıldı ve kan şekeri 43 çıktı Allah’ım doktoruna söyledikleri böyle yatış vermemiz diyor dedikleri böyle Kulağımdan gitmiyor Neyse sonra zar zor bir şeyler yedirdim tekrardan ölçtüler yüz üçe çıktı şekere ama o kadar korktum ki Allah’ım hiç kimseye evladıyla sınamasın gözleri baygın baygın da halsizdi hiçbir şey yemiyor katı gıdaya geçemeyen var mı benim gibi Ne olur yardım edin Nereye başvurmam gerekiyor benim ya o kadar Ağlayasım var o kadar Ağlayasım var ki kızımın yanında Ağlayamıyorum da ailem de uzakta tek başımayım Eşim işte o kadar kötüyüm ki anlatamam Bugün hiç unutmayacağım