omeresra0509 Devamlı ateşli hastalık her 2 haftada bir 6 yaşında hatta 10 günde bir yani bunu doğal yolla tedavi ediliyor mu?
Gul-42 omeresra0509 yıgenım hap kullanıyor suan 15 yasında hep atak gecırır ama büyüdükce azaldı kucukken hep hastanede gectı gunlerı okula gıdemedı kortızon kullanırdı
gmzmustafa omeresra0509 benim oğlum da 6 yaşında aynı pfapa kortizon hiç kullanmadım artık antibiyotik falan da kullanmıyorum kan değerleri iyi olursa yemesi içmesi de iyiyse hastalanma süresi uzuyor 2 3 ayda bir oluyor ates
Gul-42 omeresra0509 evet ıstahsızlıkta vardır zayıftır dıger yıgenımdede papa sendromunun baska bır türü var genetık zaten abımde ıltıhaplı romatızma hastası yıgenımınde oyle bademcıklerı
ecrineymen Gul-42 canim anlamadim Ben abiniz iltihapli romatizma yegeniniz de mi oule cunku bende cikti romatizma
dayes omeresra0509 evet pfapa mı yoksa fmf mi ona bakılıyor yani pfapa diyebilmek için önce fmf olma ihtimalinin elenmesi gerekiyormuş
tsf omeresra0509 yeğenim aynı durumdaydı küçüklüğünden beri maalesef özel ilacı var ateşleninnce onu veriyorlardı kortizollü galiba. Doktor büyüdükçe geçer demişti ya da bademcik ameliyarı yaparız demişti şuan 9 yaşında ve düzeldi sayılır
Gul-42 ecrineymen abım ıltıhaplı romatızma hastası gobekten ıgne vurunur Yıgenım papa sendromu Dıger yıgenımde papanın baska bır dalı ama adını unuttum genetık ya
ecrineymen Gul-42 anladim canim cok gecmis olsun. Bende iki aydan beri kullaniyorum ilac canim iltihapli romatizma yani ben lldugum icin cocuklar da da olabilir mi acaba Sen genetik diyince