feldspar bende nezle oldu ve geçti gibi. sanırım benden 18 aylık kızıma geçti ama emin değilim corona meselesi gündemdeyken. dün burun akıntısı başladı bugün de ateşi 38’e çıktı. çok huzursuz. telaşlanıyorum. ne yapmalıyım
IKRA_21 feldspar Geçen hafta salıdan beri hafif öksürük başladı kızımda aile hekimi ilaç yazdı perşembe gecesi ateşi çıktı pazartesi iğne kullanmaya başladık halen hafif öksürük var geçmek bilmiyor şu illet soğuk algınlığı kızımdan da bana geçti kaç gündür çekiyoruz. Geçmiş olsun sizede dr.a götürün muhakkak. Bebeğim 21 aylık
Hatice19 feldspar burnu akıyorsa sık sık temizleyin ateşi için ayaklaının altına limon sürün çorap giydirin birde ılık ıhlamur içirin
feldspar IKRA_21 teşhis nezle mi? allah şifa cerdin. hrnüz götürmedim ateşi düştüğü için ana halsiz iştahsız ve burnu akıyor
IKRA_21 feldspar Yanı büyük ihtimalle soğuk almış ciğerleri ve boğazı temizdi. Lâkin bu aralar köpek dişlerinde de beyazlama var ateşi ondanda çıkmış olabilir diyede düşünüyorum. Evet arkadaşın dediği gibi bol bol serum fizyolojik yapın genizine akıp gitsin balgamı
feldspar IKRA_21 teşekkürler götürdüm. ciğerde bi miktar mukus görüldü antibiyotik başladık. nezle geçiriyormuş