Sonsuz18 ya bizde çocukken kullandık hatta üç kardeşiz ranzaydı en altı yavrulu . Bizim o zaman çilekti çok kolay açılıyordu. Şimdi kızıma almıştık baştan depolama nevresimleri için vs kullandım sonra yataştan bi yatak aldık içine eşim nöbetteyken odasında alışsın yatarım diye yatak normal ama yüksekliğe fit geldi alez çarşaf taktım , açarken takılıyor çok sinir bozucu belim kakıldı açmıyorum artık . Buna dikkat edin alırken içine yatak koyunca biraz mesafeli olsun açıp kapa zorluyor epey.