1durununannesi 23 aylık kızım için Gebze Mutlukent civarlarinda bildiğiniz memnun kaldığınız kreş var mı?
accountant 1durununannesi instagramda artı çocuk kolejini görmüştüm hoşuma gitmişti bir bakın isterseniz.
1durununannesi eyluldefne6873 evet ben de gidip görüştüm ikisi de iyi bir iki yerle daha görüşüp kızımı yazdıracağım 🙏
accountant 1durununannesi yaa bende 2 yaşında olduğunda düşünüyordum teşekkür ederim dönüşünüz için 🌸