zeynesila biz yeni evlendiğimiz sıralar görümcemin 3 tane cocugu var kadin artik en son bağırmaya başlıyordu. Esime diyordum ne cok bagiriyor çocuklara nasil anne bu diye. Dun görümcemle konuşurken yine cocuklara bağırıyordu esimde yine çocuklara bağırıyor dedi bende dedim ki valla laf söyletmem cok iyi anlarım dedim 😂 cunku bende bi süreden sonra bağırıyorum insanim yani. Çocuğun psikolojisi iyi olsun derken ben aklımı oynaticam o annesinin çocuğuysa bende annemin çocuğuyum. Sürekli asiri bağırma, korkutma, vurma olsa evet yazık cocuga olmaz ama yani gun içinde bağırmayan anne yoktur bence. Çok küçükken kızmazdım ama valla simdi cok guzel kızıyorum iyice bağırıp agliyor ama sonra düzeliyor.