Kızım bugün bir yaşına girdi ikinci defa oyun grubuna gittik ama en basit emekleyerek tünel gibi bişey var ordan bile geçemedi marakas sallama yaptılar onu da yapamadı henüz yürümüyor emekliyor sıralıyor ama yürüme isteği hiç yok orda oyuncaklarla oynadı ama etkinliklere katılmıyor sonlara doğru da ağladı bende çok üzülüyorum kızımla aynı ayda olan bebekler vardı yapamasalar da etkinliklere katılmaya çalışıyorlar en azından huysuzlanmıyorlar neden böyle bilmiyorum çok canım sıkıldı verimli olamiyor muyum birşey öğretemiyor muyum dedim kendi kendime 😔