adalife merhaba hanımlar bebeğim2. Ayı bitti SÜREKLİ AĞLAMA BIRAKINCA AĞLIUOR HEP MEMEDE KUCAKTA DURMAK İSTŞYOR YANŞ NORMALMMİ artık kollarım ağrıdı napmam gerekşyor asla anlamadım
mommyshark1567 adalife ayda bu çok normal 🥹 Sürekli kucak ve meme istemeleri gelişimsel bir dönem. Kendini öyle regüle ediyor, süt uyku gibi ihtiyaçları bu 💛 Kanguru biraz kurtarıcı oluyor. Genelde 3. aya doğru belirgin azalıyor biraz daha dış dünyanın farkına vardıkça, sabret, geçiyor yalnız değilsin ❤️🩹🌿 Kilo alması da iyi değil mi? Ben de oğlum doymuyor mu diye düşündüm sürekli memede olunca ama yukarıda yazdıklarım doktorun bana söyledikleri idi..☺️