zamansumisali_ 6 şubat da doğum yaptım şuan doğum yapalı 20 gün oldu ve kanamam 3-4 gündür filan kesil ve sarı lekelenmeler oluyor bu normal mi
sumeyyeravza zamansumisali_ benim de öyle olmuştu. Sonra hamile kalmadan önce eski regl döngüme göre 40.günde normal reglimi olmuştum.
Balbulutu zamansumisali_ benim 4 gün kanamam olmuştu yine senin arada olmuş canım doktorum olabilir demişti. Benim de 40 dan sonra düzenli olarak oldu sonrasında
UrbanMom zamansumisali_ benimde sarı lekeye dönmüştü ama bir anda geri kanama baslamisti doktor normal demisti. 40 bitene kadar oldu kesildi 1 hafta sonra yeniden olunca sordum bu sefer adet olmuşum herkesin farklı olabilir
zamansumisali_ sumeyyeravza etrafımdakilerde bu şekilde olmamıştı ondan dolayı tedirgin oldum bir ann 😁
asyamz Normal canım illa 40 gün sürecek diye bişey yok benimde öyle oldu sonra 40 ı’m çıkarken adet olmuştum
mrv129_ Benimde öyle oldu 1 hafta kanamam 20 gün lekelenme olmuştu normal yani anca rahim temizleniyor