Merhaba arkadaşlar. İnstgram da 6 şubatta Momsbrand diye cocuk kıyafetleri satışı yapan sayfadan kampanyalı ürün diye insanlık hali cazipligine kapıldım siparis verdim. Kizim 6 yas 7.8 yas verdim genelde büyük alıyorum boylu. 5 gun sonra siparişimi sordum çıkış yapmamış. Etek yelek takim ve alt ust takim aldım. Altüst takim defo çıkmış gelmesini bekliyoruz dendi. Neyse tamam dedim baska renge modele karar verdim . Kargo geldi yanlış renk gönderilmiş lila almıştım mürdüm. Neyse yazdım işte kampanyalı ürünlerde iade yok falan bende yanlış ürün göndermişsiniz büyükte oldu dedim . İkisini yollamak istiyorum bireysel olarak kargo ücretini karşılarsaniz gönderebilirsiniz dendi. Aksesuar da aldım toka onda iade olmuyor tamam dedim onu göndermeyeceğim sonra dönüş yapmadılar . Bende sitesinden iade adres ve numara ya gönderdim. Sonuçta kargo çıkınca sms gidiyor karşıya. Yazıyorum kargom geldi mi diye ses yok. 2 kez dagitima çıkmış. Iste depo tadilatta falan iletisim numarası zaten kapalı. Bugün almazsanız geri gelecek diyorum gidip alamayız bayram öncesi yoğunluk diyorlar. Şuan yazıyorum iletişim numarası vermiyorlar cevap vermiyorlar. Ben onlara sormadan yollamışım cevap alamadım ki. 100 tl gelirken 220 tl geri iade aldığım ürün kadar kargo ödeyeceğim neredeyse . Kargo bugün almazlarsa geri gelecek siz olsanız ne yaparsınız. Tekrar göndereceğim iletişim sağlayabilecegim numara yazar mısınız diyorum ses yok bakmıyorlar mesajlarıma. 😬