Mamos Oğlum 11 aylık gece gündüz fark etmiyor çok ağlak oldu sürekli huysuz ağlıyor. 2 gün tek uykuya düşürdüm ama hala huysuzluğu devam ediyor bir fikri olan var mı ?
alpaslanmom_ Mamos huysuz gelen huysuz gidiyor düzelmiyor benim oğlumda yaşına girecek doğduğundan beri aynı
Mamos aminedoga huysuzluğu tek uykuya düşmek istemesi olabilir diye düşündüm gece uykusu da çok bölük bölük
Mamos alpaslanmom_ ay deme 😞 benimki 3 haftadır böyle atak mı diye düşündüm bu kadar uzun sürmesi saçma geldi bir derdi varda anlamıyor muyum diye kendimi yiyorum