suuperisii Sezeryan sonrası ilk.doktor kontrolünde doktor sadece dikişlere mı bakıyor alttan muayene ediyor mu
espalp suuperisii sadece bantımı çıkardı doktor. Alttan malttan içten bi şey bakılmadı. Bi sorun yaşamadım 6 ay oldu
Ezp_32 Minaninannesii ben hiç alttan muayene olmadım ilkinde de bunda da. Hatta bana dikiş alırken 3 ay sonra gel kontrole dedi. Hatta 5 veya 6 ay da olabilir dedi
Zeynept Üstten dikişlere bakıyor bide ultrasonla iç dikişleri ve rahimi kontrol ediyor toparlanıyormu diye
Minaninannesii Ezp_32 benimki ipli değildi ki hiç dikişlerimi aldırmaya gitmedim o yüzden 40 gün sonra alttan muayne oldum