canselalkan ay ben 4 aya kadar çok zor yaptım ev işi ya eşim bakıyordu yada eşim yapıyordu yada kaç geliyordu bakıyordu ben yapıyordum çünkü bebeğim sürekli ağlıyordu ve sürekli kucak istiyordu 4 aydan sonra onu kucağımda alıp süpürürdüm silerdim şimdi ise resmen bana yardım ediyor viledayı veririm tutar 10 aylık süpürgenin sapını tutar öyle öyle oyalayarak yapıyorum çok şükür 5 aylıktan beri oturduğu için 5 aydan sonra kolay olmuştu benim için