Kızlar cumartesi akşamdan beri bebeğimin gece emmesini kesmeye çalışıyorum nasipse bayramdan sonra da tamamen kesmek istiyorum bişey yemiyor çünkü. Son zamanlarda çok kalkmıyordu o yüzden dedim şimdi kesebilirim ilk uyuyunca 4 saat falan uyuyor sonra kalkmaya başlıyor ilk 3 gece ilk kalkmasında emzirdim sonrakilerde emzirmedim ama direk uyandı uykusu açıldı ağladı falan 4-5 saat uyanık kaldı sonra emmeden uyutabildim. Sonra hiç emzirmemeye başladım ama uykuya döndüremiyorum uyanıyor deli gibi ağlıyor odadan çıkarmazsam deliriyor çıkıyoruz ışık açmıyoruz ama karanlıkta oynuyor. Bi kaç gecedir de bizle sahur yapıyor delirmek üzereyim 😅🥲 ilk akşamlara göre emmek için çıldırmıyor ama uyumuyor da sizce ne yapsam vazgeçip bayramdan sonra tamamen mi kessem buraya kadar gelmişken bir kaç gece sabretsem uyur mu?