Ben heralde bundan daha zor bir dönem görmedim. Herşeye itiraz, bağırma, kendi yapma isteği yapamadığında sinirlenip ağlaması, dışarı çıkma istediğinin arşa çıkması, bana bağımlılığı en üst sahfada🥲 ne zaman geçer bu dönem? Bunları yaşayan annelerim nasıl baş ediyorsunuz?