aseanne Aslında acı eşiğim yüksek ancak muayenede dr acıyabilir 15 dk sürüyor dedi. Nedense korku saldı odadan çıktım. Şimdi yarın gideceğim. Ayrıca eskiden bu konulara takmazdım şimdi takıyorum neden tek biz korunmak için uğraşıyoruz. 😀
tprk92_ aseanne yok beee yeni taktırdım bu ikinci taktırışım 2 oğlum var kendini kasma derin nefes al ver acı filan yok ayrıca muayene 15 dk filan değil 5 dk takması muayenesi filan korkma cnm benim
lolitam aseanne acısı çok korkutucu değil 5 dk sürüyor max hemen takılıyor sonra kramp tarzı bir sancin oluyor 1 hafta sürüyor ara ara 1 ay boyunca oluyor bende takılı 1 buçuk sene olacak rahatım
brgl42 Ay cidden ya kadın olmak cidden çok zor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun isteyene versin çocuk da
Aklimideliricem 15 dk sürmüyo bencede zjsjdj ayrıca en fazla 2-3 dakikası ağrıyor nefes al ver bitti zjdjdjd
aseanne kitapsever_ doktorum hastanede var olana göre dedi bence hormonsuz zaten ben de öyle istiyorum.
aslera aseanne ben de koldan implant düşünüyorum en güvenlisi o diyorlar,spiralden korkuyorum biraz :) bakalım emzirme surecimin bitmesini bekliyorum