araskuus uysalipek Hasan Çetin var canım biz devamlı ona gidiyoruz bence çok iyi ablamın oğlu alerjik kaç doktora gitmişti ilaçlar hiç işe yaramamıştı onun verdiği ilaç öksürüğünü kesmişti diyebilirim çokta ilgili