nsam Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var onun için sizin düşündüklerinizi de merak ettim benim bebeğim sadece kucakta duran bir bebek 5 aylık olduğu yerde boş bi yere bırakıp hiç bir işimi yapamam direk ağlıyor kısıtlı televizyon açtığımda bir tek o zaman duruyor içim rahat etmese de beni tek kurtaran şey o şuan siz neler yapıyorsunuz bu durumla başa çıkmanın yolu nedir
Nikita nsam 18 ay kucağımda yaşadı. Bırakıp bir iş yapmadım, yapamadım. Mama sandalyesine oturtur. Önüne oyuncak ver. Yaptığın işi yaparken sürekli onunla ilgilen. Dans et, konuş, gıdıkla, ona doğru koş.
[silindi] nsam kızım 13,5 aylık ekran vermedim vermeyi düşünmüyorum. Yani tuvalete bile kızımla gittiğim oluyor durmadığı için, yemek yaparken ocağı kapatıp kızımla oynuyorum sakinleştirip devam ediyorum, duşa gireceksem mama sandalyesiyle banyoya yanıma sokuyorum vs. 10 dk iş yapmak için 5 aylık bebeğe ekran vermek çok yanlış. Uzmanlar en az 2 yaşa kadar ekran yasak diyorlar
oylesinebiri__ nsam 17 aylık bebeğim ben hiç açmıyorum tv hep kapalı elbette zorlanıyorum ekstra kriz döneminde dışarı çıkalım mont giymiyor ayakkabı giymiyor evde kalalım koltuğa çıkıp zıplıyor düşer diye hep arkasındayim tam 1 yıldır cumartesi pazar hariç ben ayakta bi kaç lokma ağzıma atıyorum kahvaltı olarak düşünün yani bu zamanlar daha zorlayıcı hiç sakin bi bebek olmadı hala da öyle
edaeren00 Benim daha 3 aylık televizyon izliyor o an bizim yüzümüze bide bakmıyor televizyon a odaklanıyor valla bilmiyorum çağımız teknoloji hertürlü alışıyorlar alışmayan ise bordo berelidir net ☺️
Nikita edaeren00 üç aylık bebek en fazla tavandaki lambayı izler, izlemelidir. Forumun arama kısmına otizm mi? Yazıp aratın lütfen. Ne kadar çok başlık açıldığını görürsünüz. Birkaç tanesini de merak edip okumanızı tavsiye ederim
Aklimideliricem Kanguruyla iş yapmaya çalışmak, yere koyup şarkıyla vs oyalarken iş yapmaya çalışmak. Oyalamaktan başka yolu yok yani
nsam Aklimideliricem denemem mi hepsini denedim karşısında dans ederek yemek yapmalar oyun oynatmalar hiç birinde durup izlemedi ağlıyor çünkü kucağıma alınca susuyor
Retzja Daha 5 aylıkken oyalayamıyorsanız yaşına girdiğinde ne yapacaksınız. Oyalamanın bin türlü yolu var, henüz çok minik lütfen yapmayın.
nsam Retzja bütün gün televizyonda durmuyor tuvalete giderken şahsen kucağımda taşıyacağıma mikrop kapmasındansa televizyonu tercih ederim
nutellamih [silindi] bu ben benim de 15 aylık banyo kapısını açık bırakır duş alırken şarkı dans edip oyalarım😁
edaeren00 [silindi] Nikita papatyaanne_ oylesinebiri__ esraalic Fusunf Ya arkadaşlar niye beni linçliyorsunuz şimdi burda benim suçum ne çocuk televizyon a bakıyor napim gözlerini mi kapatiyim bakma diye tv açıyorlar çocuk bakıyor halla halla ama kınamayın başınıza gelir valla benden demesi 😏
Aklimideliricem nsam evet anlıyorum ama yapacak bişey yok şöyle emekleyip peşine gelene kadar idare etmen lazım. Temizliği ve yemeği gece yapardım mesela ben genelde
turkkahvesiggg nsam bende kucağımdayken yemek yapıyorum ağladığında. doğramam gereken şeylerde kanguruya koyuyorum hem o da dahil oluyor daha çok küçük olsalarda beyinleri kaydediyor kolaya kaçıp risk almaya deymez evlatlarımız söz konusu
nurzeyd06 Daha çok küçük benimkide kucak delisi anakucağına koyup şarkı açıyoruö dans ede ede çamaşır asıyorum bulaşık ykıyorum falan anca öyle olduğu kadar valla koysam benimkide 3 saat aralıksız izler ama yazık daha küçükler
forumgurmesi Henüz 5 aylık. Oyun halısı,sesli oyuncak,kitap,top birsürü oyalayacak seçenek var. Her şeyi yeni keşfeden bir bebek önüne ne koysanız ilgisini çeker zaten. Tek yol tv mi? Başına müzik açın, gidip gelip agu gugu yapın, anakucağına koyun durur.
nsam forumgurmesi ana kucağı otomatik sallanan bile aldık anlıyorum ki çoğu kişinin bebeği çok sakin çünkü benim denemediğim oyuncak oyun halısı kalmadı en fazla 2 3 dakika ilgilisini çekiyor
Retzja nsam Tamamen yasak olan bir şeyin 3 dakikası 5 dakikası yok hanımefendi. Oğlum 22 aylık, kucağımda da gittim tuvalete, kapının önüne ana kucağını koyarak da gittim, park yatağına oyuncaklarını bırakıp da gittim. 2 dakikalık tuvalet için verdiğiniz zararı hayal bile edemezsiniz. Ha tercih sizin evet, fakat aylar sonra yine burada bebeğim normal mi şeklinde postlar açacağınızı da bilin.
namkoll nsam tuvalette kaç dakika kalıyorsunuz? 5 dk da ağlasınbirşey olmaz. 5 aylık çocuğu tv karşına koymak 5 dk da olsa çok zararlı
1cocukannesi_1 nsam kızım 15 ayına girmek üzere aklınıza gelebilecek en mızmız en kucak delisi en yaramaz bebek olabilir ilk 4 ay kolikti hep ağlıyordu kanguruya koyup öyle yaptım işlerimi yada yapmadım tuvalete kucağımda gittim yemeğimi kucağımda yaptım yedim süpürgeyi kucağımdayken yaptım ama 1 kere bile televizyon/telefon izlemedi izletmedim gerektiğinde yemek yapmadım evimin işini yapmadım hiç bir iş hiç bir yemek bebeğimden önemli değil
avokadoluomlet35 nsam herkesin çocuğu sakin mi bilmem ama 16 aylık olmak üzere oğlum doğduğu günden beri huysuz durmuyor kolikti zaten o ayrı 16 aydır birlikte ağlıyoruz çoğu zaman. Ben hala birlikte yemek vs yapamıyorum onu ne zaman yatiriyorum anca kendi karnımı duyuruyorum yemekleri de akşamdan halletmeye çalışıyorum temizlik zaten yok anca supurge tutarsam o kadar. O aylarda ne oyuncak ne anakucagi hiç durmadi hala durmuyor biseyle hep üstümde. TV açmadım daha yeni bazen eşim aciyor tuvalete giderken ama o yine bırakıp peşimizden geliyor kapıda ağlıyor tv ye alışık değil artık öyle durmuyor seviniyorum o yönden de ama tuvaleti bile o uyurken yapıyorum sen düşün 🙈 ve ben desteksiz 16 aydır çocuk bakıyorum ve şimdi 2.5 gün ise döndüm eşim izin gününde bakarken ben ise gidiyorum inan orda nefes alıyorum.. bugünler geçecek sürekli böyle telkin edin kendinizi çok zor evet bazı çocuklar belki daha kolay evet ama yapacak bisey yok elbet kolaylaşıyor büyüdükçe merak etmeyin
sarikavun nsam bacim 10 aylik 12 kilo ve kucaktan hala inmiyo. Hala nerdeyse her isi kucagimdayken yapiyorim. Bak tekrar diyorum 12 kilo. Diyeceklerim bu kadar🤣
suheyliii nsam benim oğlum da öyleydi 1 yaşında kadar doğru düzgün yemek bile yapamadım. Uyurken bile sürekli uyanırdı o vakitlerde, 5 aylıkken hiç bir işimi yapamazdım eşim evde yokken. Tuvalete bile koşarak gidip gelirdim, eşimin işten çıkmasına yakın bende bebeği alıp dışarı çıkardım karnımızı baya uzun süre dışarda doyururduk. Gerçekten sizi anlıyorum ama alıştırmayın sonra çok zorluk çekersiniz, yardımcı olacak biri varsa yardım isteyin, yardım edecek yoksa da mecburen bi süre idare edin
loveboymomy Ekrana karşı biri değilim yani şöyle aaa TV açık kapatın hemen görmesin demedim. Fakat ekran karşına bırakıp ona video açıp karşısina da bırakmadım. Tam 6 ay boyunca kucaktan indiremedim gece bile sallanan koltukta koynumda uyudu . Ekran çözüm mu bilmiyorum. Geçen gün yemeğe gittik asla durmadı ben gezdirdim babası gezdirdi abisi gezdirdi ama yok. Son çare telefondan kırmızı balık açıp karsisina koydum çocuk hipnoz oldu. Sonrasında o kadar pişman oldum ki keşke paket yaptırıp eve gelseydik diye. Ama o an aklıma gelmemişti. Evet bazen kurtarıcı ama sonrası büyük vicdan azabı .
[silindi] Nikita Retzja tvye kılıf uydurmanın yeni bahanesi de şu; herkesin bebeği çok sakin herhalde benim çocuk yapsam durmuyor. Sanki biz heykel büyütüyoruz
esraalic nsam Ee uyuyunca yap işini işte bu günler geçiyor merak etme bende zorlanıyordum şu an 20 aylık sürekli peşimde uyku saatine kadar onunla birlikte ev işi yapıyoruz bana yardım ediyor bu şekilde hallediyoruz emeklemeye başlayınca biraz daha rahatlarsın.
turkkahvesiggg nsam e hep o ayaktayken mi tuvalete gitmeniz gerekiyor kdkckck of buna haklı bi sebep bulamazsınız boşuna uğraşmayın burda kaç kişiyiz hiç altına kaçıracak kıvama gelmeyen var mı acaba merak ediyorum