Geçmiş olsun öncelikle. Serum fizyolojiğe kötü diyen kim, vasfı ne? Şöyle cahilleri dinlemeyin. Serum fizyolojik ile burnunu yıkayın, aspiratör ile temizleyin. Nebülizatör ile düzenli aralıklarla buhar verin, burnunun hep açık olduğundan emin olun. Aspire edip buhar vermekten başka yapılacak bir şey yok küçük olduğundan.