Merhaba benim bebeğim doğdu, ilk 2 hafta sütüm çok yeterliydi kilo alımı çok iyiydi, sonra meme ucumdan parça kopardı düzgün emziremedim mastit oldum vs derken sütüm azaldı. Mama takviyesi yaptık. Şimdi yavaş yavaş mamayı bırakmak istiyorum bebeğim bugün tam 2 aylık. Bu saatten sonra sütüm artar mı?