Merhaba kızlar kızım 2 yaş 11 aylık bebekliğinden bu yana zor bir çocuktu csnı sağ olsun tabiki ama kardeşi de olsun istiyorum sizce şuan düşünsem zorlanır mıyım yani 4 yaş farkı ideal mi sizce sanki zaman geçtikçe rahata alışıp hiç istemeyebilirim diye korkuyorum sizden de fikir almak istedim