pimpiriklianne43 zamansumisali_ çok besleniyordur o zamanlar sarilik kontrolünde doktor kaka sayısı sorardı hep
kader_14 zamansumisali_ benim bebeğim öyleydi metobolizma hızlı çalıştığından oluyormuş . Ve sürekli yaptığı için de kilo fazla almadı .
zamansumisali_ seher178 kaka sıklığı için doktor ne dedi peki fazla olduğunu mu söyledi günde 2 defa yapmasına
seher178 zamansumisali_ doktora gitmedim kendim aldım verdim antibiyotik te kullandigijicin daha kötü olmasın diye