alpaslanmom_ Oğlum boğaz enfeksiyonu olmuş yüzünde bir çıkan bir kaybolan kırmızı yuvarlak lekeler çıkıyor doktor Kurdeşen dedi oğluma baktıkça üzülüyorum 10 güne geçer dedi fakat geçiren varmı ?
busrastattz alpaslanmom_ geçmiş olsun. Oğlumda iki üç ay önce çıkmıştı, hemen doktorunu arayıp gitmiştim. Acilde iki iğne vurdular bacağından birde iki tane şurup vermişti avil ve allerset. İz falanda kalmadı sonrasında.
kedili1anne alpaslanmom_ bugün 7 ayluk bebeğimim yüzünde çıktu o da boğaz enfeksiyonu muhtemelen saat ikide götüreceğim
mamacitaa_ kızım da geçen yıl dönem dönem cikiyordu. Şükür suan yok geçmiş olsun alerset kullanmıştık biz
alpaslanmom_ mamacitaa_ doktorumuz deloday verdi bize çocuk geceleri uyuyamıyor ondan mı acaba bide bu kabarcıklar iz bırakır mı canım :( sizede çok geçmiş olsun kaç güne yok olmuştu tamamen ?
alpaslanmom_ busrastattz çok şükür çok geçmiş olsun doktoru muayene etti başlangıç dedi suan sadece yüzünde var iğneyi reçeteye yazdı çok kabarırsa iğneyi vurdurun dedi şimdilik şurup içiyoruz . Peki kaç gün sürmüştü
busrastattz alpaslanmom_ sizin şükür ki çok ilerlememiş, benim oğlumun tüm vücudunda çıkmıştı yüzü hariç. Doktor eğer ki yüzde gözde ağızda şişme olursa hiç beklemeden hemen hastaneye gel demişti. 3 gün içinde geçmişti neyseki ama ilaçları 1 hafta kullandık.
alpaslanmom_ busrastattz evet doktorumuz bizede geçti diyip bırakmayın 10 gün kullanın dedi . Çok geçmiş olsun tekrardan sizede