Leblebi35
Geçmiş olsun , kuzenimin kızı 4,5 yaşında oldu aynı gün taburcu edildi çok kolaydı.
Kesme işlemi falan da olmuyor , yakıyolarmış.
Umarım gerek kalmaz , büyümemesi için beslenmesine dikkat edin.
Süt , şeker , paket ürünler uzak durmalısınız.