kubyackck Ben başından beri philips kullanıyorum ama bence munchkin çok daha iyi. Philips damlatıyor.
Munchkin suluğunda şöyle bir özelliği var ucundaki pipet ağırlıklı, yani bebek suyu içerken diyelim ki az su var sulukta, pipet suyun olduğu yöne doğru kıvrılıyor pipet ve kesintisiz akış sağlıyor.