Gazdan oluyordur benimki de aynı 52 günlük ama neredeyse 2 haftadır pik döneminde çok şiddetli dün krize girdi resmen. Geceleri deliksiz uyuduğunu bilmiyorum 2 haftadır hep ağlıyor ıkınıyor çığlık atıyor ama gündüz mesela 3 saatten fazla deliksiz uyuduğu zamanlarda oluyor. Çok karışık her şey 😕