Bir çocuğun doğduğundan beri yeme problemi olabilir mi, 29 aydır canımdan bezdim. Şimdi de ağızda tutma başladı. Bir lokma sadece bir lokmayı yutması 20 dk neredeyse. Gerçekten her yemek bir kaos her yemek bir kavga gürültü bağrış çağırış. En son yutmuyor ve ağzından alıyorum hatta. Gerçekten çok kötü durumdayım. Çaresi çözümü var mı bu işin hiç bişey yemez oldu çünkü ağzındaki bitmiyor. Aç değil desem imkansız. Akşam yemek yemedi atıştırma da yemedi yani aç yattı. Şuan sabah kahvaltısındayız aç olmaması mümkün değil yani yine aynı şekilde. Yarım yumurtayı tam 40 dk oldu yedirmeye çalışıyorum.