Bebegim 3 aylıkken çatladı 5 6 günde bir kaka yapıyordu. Hametan ve anestol kullanıyorduk her bez açmada ona ragmen catlak oluştu. Şimdi 5 ay 14 günlük gecen hafta yine cok cok fena agladı gazını kakasını tuttu hastanelik olduk 😔 yine catlamış baska yerden 😔 asiti alınmıs zeytinyağı kremlere ragmen 😔 çok canı yanıyor hala tutuyo. Mesela kakasını cok az yapıyo hemen farkedince krem sürüyorum öyle kalanını yapıyo. Canı yanmadıgını anlayınca gazını cıkartıyo. Çok zor günler yaşıyoruz bazen 😔 kantoron yagı na başlıcam o da cok iyi geliyormuş iyileşmesine 😔 size de çok geçmiş olsun 😔